copy protect

duminică, 25 octombrie 2015

PROZA - Atena Gabriela STOCHIȚĂ

2 comentarii:

  1. Foarte frumos,e o dimensiune greu de atins si cel mai greu sa o exprimi in versuri.Eu am trait ceva asemanator sau mai grav dar ghilimele-le de rigoare dar nu am putu-t si nu voi putea sa le exprim de multe ori verbal dar in versuri.Doamna Atena va doresc la mai multe carti sincer si eu ma retrag in lumea mea mai mereu.Sunte-ti TARE..

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma repet.,scrieti foarte frumos si in acelasi timp imi aduce-ti aminte de viata care am trait-o la fel ca in descriirile Dumneavoastra.Eu le-am trait in realitate mai rau sau mai bine dar sincer imi place ceea ce scrieti si eu nu le voi putea de multe ori sa le redau verbal dar in scris?,Hm.Eu anonimul va doresc la mai multe carti si va spun sincer ca si eu ma retrag in lumea mea mai tot timpul.Doamna Atena sunte-ti TARE.

    RăspundețiȘtergere